20 grudnia 2024 r. odbyło się wręczenie certyfikatów i upominków dla uczniów i nauczycieli zaangażowanych w projekt InclusiVET dotyczący włączenia uczniów niedostatecznie reprezentowanych w życie szkoły „Inclusive Engagement of Underrepresented Learners in Vocational Education & Training – InclusiVET". Projekt realizowany był w ramach programu Erasmus+, Kształcenie i szkolenie zawodowe. Jego koordynatorem w Polsce jest Polska Fundacja Ośrodków Wspomagania Rozwoju Gospodarczego „OIC Poland" z siedzibą w Lublinie. 

Uczniowie klas 1TG i 3TG, Tomasz Błażko, Amelia Kowalska, Patryk Majewski, Wiktoria Motała, Krystian Wardeński, Dorota Zając i Zosia Zielińska, po odbyciu szkolenia w języku angielskim przystąpili do sporządzania rekomendacji dla szkoły na temat włączenia uczniów niedostatecznie reprezentowanych w życie szkoły. 7-osobowy zespół badał następujące obszary tematyczne: poczucie przynależności uczniów, kierownictwo i zarządzanie oraz wspieranie uczniów. Uczniowie prowadzili badania w formie grup fokusowych wśród swoich rówieśników oraz wywiady indywidualne z dyrekcją, psychologiem i pedagogiem szkolnym oraz innymi nauczycielami. Następnie opracowali uzyskane informacje i sporządzili rekomendację dla szkoły, w której zawarli analizę mocnych i słabych stron szkoły w badanych obszarach oraz ich rekomendacje, czyli sugestie i propozycje rozwiązań dla wzmocnienia słabych stron. Przygotowaną rekomendację złożyli na ręce Pani Dyrektor Anety Kurzawy.